Att jobba i Gullspångs kommun

Förskolelärare som gungar på ett förskolebarn

Foto: Tuana Fridén

Gullspångs kommun är en naturskön och sjörik kommun med cirka 5200 invånare. Här når du snabbt naturen i form av skog, sjö och landsbygd samtidigt som kommunens samhällen erbjuder handel, utbildning, vård och omsorg.

Var du än befinner dig i kommunen har du närhet större städer, så som Kristinehamn, Mariestad, Skövde och Örebro. Kommunen präglas av ett aktivt näringsliv och ett rikt föreningsliv som erbjuder något för alla.

Gullspångs kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och arbetar aktivt för att erbjuda friskvård och olika förmåner. Ett medarbetarskap hos oss ger möjlighet till friskvård på arbetstid eller friskvårdsavtal, flextidsavtal, semesterväxling och möjlighet till förmånscykel.

Sidan senast uppdaterad:

Relaterad information